אמהות ממליצות

מכתבי תודה והמלצות על עגלות לתינוק של בייבי ג'וגר

  • דנה בארי-שדה 13.3.2016

    אתמול נפרדנו בעצב מהול בשמחה מעגלת התאומים שלנו. שביט ונובה כבר גדולים (וכבר קרוב לשנה לא משתמשים בעגלה), והגיע הזמן.
    אז זו הזדמנות לומר לכם תודה, על מוצר נהדר, על שירות ברמה שלא פוגשים בארץ, על שעזרתם לנו לגדל אותם בנוחות 🙂

  • שירה עוביידי 2.3.2016

    בייבי ג'וגר שלום, תודה רבה על השרות המדהים!!
    קנינו את העגלה לבן הראשון לפני 4.5 שנים ומאז היא שימשה ל- 2 נוספים..
    שבוע שעבר נשברה השלדה, ביום חמישי בערב יצרתי אתכם קשר לראשונה במייל, וכבר למחרת בבוקר נציגה חזרה אלי ולקחה פרטים.
    ביום ראשון שליח נחמד ואדיב יצר קשר ולקח את העגלה מחצר הבית, וכבר היום- (רביעי) הוא החזיר אותה!!
    העגלה נראית מצוין, השבר תוקן והידית הקרועה הוחלפה מבלי שביקשנו! באמת, תודה!! אין מילים! כבר הרבה זמן לא ראיתי רמת שירות כ"כ גבוהה, (ועוד שמלכתחילה לא מדובר בעגלה שעלתה כמה אלפים..)
    2 אחיות שלי כבר קנו בהמלצתנו עגלות ביבי ג'וגר, אבל אין ספק שאני ימשיך להמליץ..

  • ישי רוזנבאום 25.1.2016

    שלום לכולם . אם אתם מתלבטים לבחור בעגלת בייבי ג'וגר אז זה מה שיש לי לומר. מדובר בעגלה טובה איכותית בטיחותית קלת משקל ונוחה לתפעול וגם נראת טוב . ולא סתם רואים אותה בכל פינה כי העגלה באמת טובה…. לא תיראו פירסום מאסיבי של החברה כי היא לא צריכה. ההורים מצביעים ברגלים או יותר נכון בכמות עגלות הבייבי ג'וגר שניתן לראות בגני השעשועים , קניונים וכו' . אבל הסיבה האמיתית שכדאי לכם הורים, והורים לעתיד לרכוש בייבי ג'וגר , היא השירות חסר הפשרות שבייבי ג'וגר ישראל נותנת ללקוחות שלה . אני ורעייתי פשוט לא ציפינו לרמת שירות כזו. בעייה שהייתה לנו טופלה באיכפתיות אמיתית וכנה במהירות וביעילות . ולכן אני חש חובה לשתף אתכם . יש למי לפנות, שזה שיקול מאוד חשוב שאתם צריכים לעשות לפני שאתם רוכשים עגלה . ממליץ בחום פשוט תענוג … תודה לכם שוב …

  • שמרית (אוקטובר 2015)

    כשנכנסתי לחודש השמיני בעלי ואני התחלנו לדבר על עגלות. לפני כשנה עברנו לבית פרטי משגע אבל עם לא מעט מדרגות. הבנו שאנחנו צריכים עגלה שתהיה קלה לתפעול ונשיאה, עם עבירות טובה ושתהיה גבוהה – כי בעלי ואני מאד גבוהים. אני חושבת שבייבי ג'וגר GT הייתה אחת מההחלטות היותר מהירות וטובות שעשינו. העגלה עולה בהרבה על כל המתחרות: מעוצבת נהדר, מגיעה בצבעים מדליקים, ניתן לקפל אותה בקלות ולהכניס לאוטו, הגלגלים קפיציים והעבירות נפלאה. בקיצור, כל מה שמשפחה צריכה. ממליצה בחום!.

  • אלה אברמס רובינשטיין 22.11.2015

    רוצה לשבח אתכם על השירות המדהים! רכשתי עגלה שלכם והייתה לי בעיה עם העריסה, יום חמישי בשעות הצהריים התקשרתי לשירות ואחרי שסיפרתי על הבעיה הנציגה אמרה שתשלח לי עריסה חדשה עם שליח עד הבית ללא עלות. ובאמת היום בשמונה בבוקר השליח התקשר ובשעה עשר כבר הייתי עם העריסה החדשה! בשירות טוב כ״כ לא נתקלתי הרבה זמן! עגלה נהדרת ושירות נהדר! תודה רבה!

  • עינב כהן 28.8.2015

    רציתי להודות על השירות המושלם שלכם, רכשתי את העגלה בדצמבר האחרון חייבת להודות שאני מרוצה ממנה מאוד. יום אחד סגרתי את הבגאז' על הסוגר של העגלה והסוגר נשבר. התקשרתי ענה לי בחור ולקח הודעה למחרת חזרו אליי ובלי לשאול הרבה שאלות באו לקחו את העגלה, הביאו לי חלופית והחזירו את העגלה. זה שירות מצויין!!! מאושרת על הבחירה שלי וגם נויה הקטנה שלי

  • מיקה טל 13.7.2015

    הנני מבקשת להודות לכם מקרב לב על הטיפול המהיר והמסור בבעיה אשר נוצרה לי עם עגלת בייבי ג'וגר שרכשתי באחת החנויות .
    מהירות הטיפול והמסירות בה עשיתם זאת ראויים לציון, ייתרה מכך ולצערי הרב שירות מסוג זה נדיר במחוזותינו .
    ברוכה החברה אשר זאת המדיניות הנקוטה בה ואשרי החברה אשר אלו עובדיה .
    אני מבקשת שוב להודות לכם מעומק הלב , למנכ"ל ולגב' קרולין אשר טיפלה בפיתרון במהירות שיא, גרמתם לי אושר רב .
    כלקוחה מרוצה מאוד אדאג כמובן להמליץ עליכם לכל חברותי ובכל פורום.
    בכבוד רב,
    מיקה טל

  • דפנה דרורי 28.5.2014

    מעונינת לציין יחס מעולה של שרות הלקוחות והתמיכה הטכנית. היה עלי לרבל שרות עבור עגלת סיטי סלקט, לאחר שאבד לי פלסטיק הכפתור המכוון את זוית המושב. ביקשתי לשלוח לי בדואר את החלק עקב קשיי התניידות עם שני תינוקות, והאחראית עשתה מאמץ לעזור לי ומנשה הביא עד ביתי! את החלק החסר והסביר לי כיצד להשתמש בו. נחסכה ממני טרחה רבה ואני סמוכה ובטוחה כעת שהשרות עבור מוצריכם מצוין ואף המלצתי כבר לחברותי לקנות את מוצריכם בארץ ולא בחו"ל כדי לקבל שרות זה. תודה רבה, דפנה.

  • הי חברות והמלצה חמה על בייבי ג'וגר

    מיכלי (25.7.2012)
    טוב, כל מי שמכירה אותי יודעת שאני לא עובדת בחברת בייבי ג`וגר וגם אין לי מהם תמלוגים ועם זאת אני ממש רוצה להביע את ההערכה שלי לשירות האדיב, המהיר וההוגן שלהם. לפני שנה רכשתי את ה עגלת תאומים שלהם שנקראת סיטי סלקט, שילמתי אמנם סכום יקר (3,500 ש"ח !!) אבל היום אני יודעת שבשביל שירות נאות זה היה שווה. בראשון האחרון נשבר לי גלגל קדמי אחד ובגלגל השני כבר מזמן יצא איזה קפיץ מהמקום אבל עדיין ניתן היה להשתמש בו. התקשרתי אליהם ביום ראשון בערב כשהשירות כבר לא פעיל ובשעה מאוחרת ואז שוב ביום שני על הבוקר. הם היו ממש אדיבים ואמפתיים ושלחו לי במקום 2 גלגלים חדשים עם שליח עד הבית !! בלי חפירות, בלי האשמות, בלי התחמקות מאחריות ובלי כל השטיקים שאנחנו כצרכנים ישראלים רגילים אליהם. דרור שאל אותי כמה זה עלה ונדהם שהם לא ביקשו אף לא אגורה שחוקה. מברכת אותם על השירות ואת עצמי על ההתעקשות בזמנו לקנות מחברה ידועה וטובה. על שירות כזה מגיע להם פרסום חינם מצידי על ידי הכתיבה בפורום 🙂

  • משפחת ברמן

    שלום, רציתי לספר לכם את "סיפור העגלה שלי" ולהגיד תודה על המוצר הנהדר שלכם. לפני 4 וחצי חודשים (30.1.12) נולדה הנסיכה שלי מאיה. כמו כל אמא בפעם הראשונה רציתי לקנות לה את המוצרים הכי טובים וכמובן ביניהם גם את העגלה הכי טובה. לאחר המלצות (של אנשים שאני רוצה להרוג עכשיו) הזמנו עגלה מוצי, גדולה ויקרה אבל היי, אני רוצה את הטוב ביותר לבת שלי. לאחר הלידה בעלי אסף את עגלת התינוק (ובאמת שהחבר`ה במוצי היו נהדרים ואין לי מילה רעה עליהם) ולאחר כמה ימים התחלתי להשתמש בה. לאחר תקופה מסויימת הבנתי את גודל הטעות שלי או יותר נכון את גודל העגלה בתוך תא המטען שלי ואת המשקל המטורףףףףף של המוצי. בקיצור, הבנתי שהעגלה הזאת גדולה עלי וכבדה מדי אבל אמרתי לא נורא נסתדר. לפני כחודש הייתי חולה עם חום גבוה ואימי היקרה אמרה לי להביא אליה את המלאכית כדי שלא אצטרך לטפל בה בזמן שאני חולה, אספתי את הדברים והעגלה וירדתי לאוטו. כשניסיתי להרים את העגלה הבנתי שאני לא מצליחה כי הייתי חלשה מדי לעגלה הזאת ונאלצתי לבקש משכן שיעזור לי.

  • אסתר

    רציתי לחלוק אתכם חוויה של שירות שלא מהעולם הזה. כולי התפעלות מקרולין משירות לקוחות שעזרה לנו לפתור כל בעיה ברוחב לב ונועם הליכותיה. הרבה בריאות ,הצלחה ואושר ותכתבו לשנה טובה ומתוקה ! אסתר

  • חן סלומון כוהן

    ברצוני להודות לכם על שירות יוצא מן הכלל. ביום רביעי פניתי לשירות לקוחות עקב בעיה בגלגל של עגלת הסיטי מיני שלנו , באותו יום חזרו אלינו ובלי הרבה שאלות אמרו ששולחים לי גלגל חדש היום יום ראשון והגלגל כבר אצלי. זה שירות מצויין. בטוח שימליץ לחבריי על החברה. יישר כוח. חן

תגובות

תגובות